شطرنج ریتد سریع جنوب کشور 

سالاری بر سکوی قهرمانی ایستاد 



شهرام سالاری قهرمان شطرنج ریتد سریع جنوب کشور به میزبانی بخش بمانی سیریک شناخته شد.
 
به گزارش صبح ساحل، اولین دوره مسابقات ریتد سریع جنوب کشور به میزبانی بخش بمانی سیریک و با مساعدت کارخانه تولیدی آجر حیدری و شورای اسلامی شهید مردان با شرکت ۵۴ بازیکن از استان هرمزگان و استان کرمان در بخش بمانی سیریک روستای شهید مردان در ۹ دور به روش سوئیسی به سر داوری ابراهیم ذاکری گورزانگی برگزار شد. در پایان این مسابقات شهرام سالاری از بندرعباس با ۸ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد.
نیما نجفی با ۸ امتیاز و پوئن شکنی کمتر دوم شد.
پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندر عباس با ۷ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.میلاد سلیمانیان از بندرعباس با ۶/۵ امتیاز  چهارم، عارف رحیمی از بستک با ۶/۵ امتیاز پنجم، عادل عبد الصمدی از میناب با ۶/۵ امتیاز ششم، عبدالله بهادری از میناب با ۶ امتیاز هفتم، سیاوش عزیزی از سیریک با ۶ امتیاز هشتم،  امید ذاکری از بندرعباس با ۶ امتیاز نهم و امین فلاح از بندرعباس با ۶ امتیاز دهم شد.
سید امیر محمد موسوی از بندرعباس مقام اول رتینگ زیر ۱۵۰۰ ، محمد رئیسی از میناب مقام اول زیر رتینگ ۱۲۰۰ ، آیین زارعی از سیریک مقام اول بخش بمانی ، حسین شرفی از شهید مردان مقام دوم بخش بمانی ، مهدی زارعی از بندرعباس مقام اول بالای ۵۰ سال ، فرزانه پیشدار از بندرعباس مقام اول بانوان و  تبسم آسمان دره از سیریک مقام دوم بانوان را کسب کردند.
در پایان به شرکت کنندگان بخش بمانی هم جوایزی اهداء شد.
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها